Vpis v višji letnik ali ponovni vpis v letnik
Vpis v višje letnike, ponovni vpis v letnik in podaljšanje statusa (absolvent) poteka najkasneje do 28. septembra.
Dodiplomski študenti
Študenti dodiplomskih študijskih programov pošljejo po elektronski ali navadni pošti vpisni list s prilogami najkasneje do 22. 9. do 14. ure v Študentsko pisarno.
Poleg vpisnega lista morajo študentje izpolniti tudi anketni vprašalnik v Študijskem informacijskem sistemu in poravnati morebitno šolnino glede na Pravilnik o šolninah in drugih prispevkih v visokem šolstvu.
- Vpisni list (doc)
- Vpisni list (pdf)
- Navodila za plačilo šolnine in/ali IT prispevka
- Obrazec za izstavitev računa za podjetja
Podiplomski študenti
Študenti podiplomskih študijskih programov pošljejo po elektronski ali navadni pošti vpisni list s prilogami najkasneje do 22. 9. v Študentsko pisarno (naslov spodaj).
Poleg vpisnega lista morajo študentje izpolniti tudi anketni vprašalnik v Študijskem informacijskem sistemu in poravnati šolnino glede na cenik in Pravilnik o šolninah in drugih prispevkih v visokem šolstvu.
- Vpisni list (doc)
- Vpisni list (pdf)
- Navodila za plačilo šolnine in/ali IT prispevka
- Obrazec za izstavitev računa za podjetja
Cenik
Pogoji za vpis v višji letnik ali ponavljanje letnika
- Fakulteta za naravoslovje
- Fakulteta za humanistiko
- Fakulteta za znanosti o okolju
- Poslovno-tehniška fakulteta
- Akademija umetnosti
- Fakulteta za vinogradništvo in vinarstvo
- Fakulteta za podiplomski študij
Izjemno napredovanje
Senat fakultete oz. akademije lahko na predlog Komisije za študijske zadeve ustrezne fakultete oz. akademije lahko dovoli napredovanje tudi v primeru, ko študent ni izpolnil zahtevanih pogojev, če ugotovi, da obstajajo za to upravičeni razlogi: materinstvo, očetovstvo, daljša bolezen ali poškodba, primanjkljaji, ovire ali motnje študenta ter drugi upravičeni razlogi oz. če gre za študenta s posebnimi potrebami ali posebnim statusom. Študent mora za prehod v višji letnik zbrati minimalno 36 ECTS iz prejšnjega letnika.
Komisija za študijske zadeve začne postopek na podlagi pisne prošnje študenta za izjemno napredovanje.
V prošnji mora študent navesti utemeljene razloge in povezavo, da je ta razlog neposredno vplival na izpolnjevanje študijskih obveznosti. V prošnji navedene utemeljene razloge mora študent izkazati z verodostojnimi listinami, iz katerih je razvidno obdobje, v katerem zaradi njih ni mogel študirati.
Zoper odločitev Senata fakultete je dovoljena pritožba v roku 8 dni od vročitve odločitve. O pritožbi odloča Senat Univerze. Odločitev Senata Univerze je dokončna.
Fakulteta | Rok za oddajo prošnje v tajništvo | |
---|---|---|
Fakulteta za naravoslovje | informacije v tajništvu | |
Fakulteta za humanistiko | informacije v tajništvu | |
Fakulteta za znanosti o okolju | 20. 9. najkasneje do 12. ure | |
Poslovno-tehniška fakulteta | 20. 9. najkasneje do 12. ure | |
Akademija umetnosti | informacije v tajništvu | |
Fakulteta za vinogradništvo in vinarstvo | 20. 9. najkasneje do 12. ure | |
Fakulteta za podiplomski študij | informacije v tajništvu |
Študente opozarjamo, da prošnje oddajo pravočasno, saj komisija prepozno oddanih prošenj ne bo obravnavala.
Dodatne informacije
Univerza v Novi Gorici
Študentska pisarna
Vipavska cesta 13
SI-5000 Nova Gorica
E: studentska.pisarna@ung.si
T: 05 3315 234
F: 05 6205 200
Uradne ure:
Ponedeljek – petek: 9.00 – 11.00, 13.00 – 15.30
Univerza v Novi Gorici
Študentska pisarna Vipava
Dvorec Lanthieri
Glavni trg 8
SI-5271 Vipava
E: studentska.pisarna@ung.si
T: 05 9099 717
Uradne ure:
Ponedeljek, sreda, petek: 13.00 – 15.30
Torek, četrtek: 9.00 – 11.00, 13.00 – 15.30