Študentje Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo postali najboljši Lidlovi mladi vinarji

Datum objave: 20. 11. 2015
Novice

V četrtek, 19. novembra 2015, so v Ljubljani na otvoritvi 18. Slovenskega festivala vin razglastili zmagovalce natečaja Lidov mladi vinar 2015.

Mladi vinarji Lanthierijeve zvezde - zmagovalna ekipa (z leve proti desni): Alen Maligoj, Vanesa Klinec, Karlo Kopjar in Matej Zaro, študentje Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici. Foto: Lidl d.d.
Mladi vinarji Lanthierijeve zvezde - zmagovalna ekipa (z leve proti desni): Alen Maligoj, Vanesa Klinec, Karlo Kopjar in Matej Zaro, študentje Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici. Foto: Lidl d.d.

Vanesa Klinec, Alen Maligoj, Karlo Kopjar in Matej Zaro, študentje Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo (VŠVV) Univerze v Novi Gorici, so postali zmagovalci tretjega natečaja Lidlov mladi vinar. Člane ocenjevalne komisije so prepričali s skrbnostjo in predanim delom pri pridelavi vina ter z izbiro prave taktike komuniciranja. Ekipa, ki si je na začetku natečaja nadela ime Lanthierijeve zvezde, prihaja z Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici. Pridelali so vino sorte Zelen. Nagrada je spodbudna – zmagovalna ekipa bo od organizatorja podjetja Lidl Slovenija prejela 1.000 evrov, partner letošnjega natečaja Lidlov mladi vinar, podjetje P&F Jeruzalem, pa bo zmagovalni ekipi ponudil še enomesečno plačano praktično delo.

Poleg Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo so v letošnjem natečaju sodelovali še študenti mariborske Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede, ki so pridelali vino sorte Sauvignon, in dve ekipi z ljubljanske Biotehniške fakultete, ki sta pridelali vini sorte Rebula.

Naša ekipa je pripravila zanimivo zgodbo o vinu, s katero je na inovativen način predstavila svoje vino. Zmage so se seveda razveselili, o njihovem delu skozi projekt pa je več povedala Vanesa Klinec: »V naše vino in zgodbo o vinu smo vložili veliko truda in časa, kar se nam je poplačalo. Pridobili smo neprecenljivo izkušnjo, kako skrbeti za trto in grozdje, da je končni rezultat kar najboljši. Skozi pripravo trženjskega načrta smo se naučili tudi, da dobro vino ni dovolj. Za uspeh na trgu je treba imeti inovativno idejo, ki jo lahko učinkovito izpelješ.«

Na študente so ponosni tudi mentorji, ki so študente usmerjali pri njihovem delu. Pri vinogradniškem delu naloge so se študentje lahko posvetovali s profesorjem dr. Paolom Sivilottijem in asistentko dr. Majo Rupnik Cigoj, pri pridelavi in negi vina pa z docentko dr. Melito Sternad Lemut in asistentoma dr. Cristele Delsart in mag. Markom Lesico.

Pri izvedbi natečaja na VŠVV so pripomogli tudi Selekcijsko trsničarsko središče Vrhpolje Kmetijskega zavoda Nova Gorica s svojim kolekcijskim nasadom na Slapu in vinifikacijsko opremo, ter Trsničarska zadruga Vrhpolje s prostorskimi kapacitetami.

Letos se je natečaju pridružilo podjetje P&F Jeruzalem, ki je skupaj z Lidlom Slovenija za člane ekip organiziralo delavnici o trženju vin, saj so študentje poleg vina morali pripraviti tudi trženjski načrt oziroma zgodbo o svojem vinu.

Vse ekipe so se izkazale s pripravo in objavo člankov o svojih izkušnjah iz vinograda in kleti na spletnem blogu Mladivinar.si, kar je prav tako štelo pri skupni oceni njihovega dela.

Lidlov mladi vinar študentom vinarstva in vinogradništva omogoča pridobivanje novih znanj in bogatih izkušenj. Natečaj obenem pripomore tudi k boljši prepoznavnosti vin in vinorodnih dežel in vinorodnih okolišev. Prav zato je projekt Lidlov mladi vinar del trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet, v kateri podjetje Lidl Slovenija združuje družbeno odgovorne projekte in skrbi za kakovost ter ohranjanje tradicije in dediščine.

Iskrene čestitke!

Kontakt

Andreja Leban
Stiki z javnostmi
T: 05 3315 397
E: andreja.leban@ung.si

Podelitev nagrad zmagovalni ekipi - na sredi ekipa Lanthieriejeve zvezde z mentorjem mag. Markom Lesico in dr. Cristele Delsart, skrajno levo Zoran Bedrač, vodja oglaševanja v Lidlu Slovenija, skrajno desno direktor podjetja P&F Jeruzalem, Mitja Herga. Foto: Lidl d.d.