Podoktorski sodelavec s področja fizike trdne snovi

Datum objave: 6. 3. 2019

Univerza v Novi Gorici objavlja prosto delovno mesto podoktorskega sodelavca s področja fizike trdne snovi.
Rok za prijavo do: 31. 3. 2019

Od kandidatov pričakujemo: * da imajo doktorat znanosti s področja fizike trdne snovi, * da imajo znanje in izkušnje z eksperimentalnim delom na področjih: * karakterizacije transporta naboja in elektronskih lastnosti sodobnih dvodimenzionalnih materialov kot je grafen ali kovinski dihalkogenidi ali * karakterizacije transporta naboja in elektronskih lastnosti tankih slojev sodobnih organskih polprevodnikov z visoko gibljivostjo nosilcev naboja, * prednost bodo imeli kandidati z izkušnjami na mikroskopu na atomsko silo in fotolitografijo.

Izbrani kandidat bo neposredno vključen v raziskovalno delo Laboratorija za fiziko organskih snovi

Deloval bo na eksperimentalnem področju transporta naboja v 2D heterostrukturah.
Izbrani kandidat bo skladno z izvolitvijo prevzel tudi pedagoške obveznosti na enem ali več študijskih programov Univerze v Novi Gorici.

Nastop dela po dogovoru.
Zaposlitev je za določen čas enega leta z možnostjo podaljšanja.

Obvezne priloge: * življenjepis, * opis dosedanjih delovnih izkušenj, * znanstvena in strokovna bibliografija, * dve priporočilni pismi.

Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/kandidatke pošljejo v elektronski obliki pošljejo na naslov: Univerza v Novi Gorici, Vipavska cesta 13, 5000 Nova Gorica.
Prijava naj bo oblikovno ena sama priponka v PDF formatu.