Asistent s področja fizike ali astrofizike (m/ž)

Datum objave: 19. 7. 2019

Univerza v Novi Gorici objavlja prosto delovno mesto asistenta s področja fizike ali astrofizike.
Rok za prijavo: do 15. 8. 2019

K sodelovanju vabimo kandidate, ki jih zanima možnost perspektivne raziskovalne in akademske kariere na Univerzi v Novi Gorici. Ponujamo delo v dinamičnem raziskovalnem okolju, podprtem z najmodernejšo raziskovalno opremo ter z izrazito vpetostjo v mednarodni raziskovalni prostor.

Izbrani kandidat bo opravljal raziskovalnem delo v "Centru za astrofiziko in kozmologijo":http://www.ung.si/sl/raziskave/cac/, in sicer na področju konstelacije nano satelitov za detekcijo časovno spremenljivega sevanja, ki prihaja z visokoenergijskih prehodnih izvorov, kot so izbruhi sevanja gama in elektromagnetni dvojniki dogodkov gravitacijskih valovov. Skladno z izvolitvijo bo kandidat prevzel tudi pedagoške obveznosti na enem ali več študijskih programih Univerze v Novi Gorici.

Pogoji za prijavo: * univerzitetna izobrazba pred uvedbo bolonjskega sistema ali izobrazba 2. bolonjske stopnje s področja fizike, astrofizike ali sorodnih ved, * izkušnje z numeričnim modeliranjem, * poznavanje področja izbruhov sevanja gama, * samostojnost, sposobnost dela v skupini, natančnost in zanesljivost pri delu, * znanje angleškega jezika.

Obvezne priloge k prijavi: * življenjepis z dokazili o izobrazbi, * opis dosedanjih delovnih izkušenj, * znanstvena in strokovna bibliografija.

Rok za prijavo je do 15. 8. 2019. Predviden začetek dela je čim prej po zaključku izbirnega postopka. Delovno razmerje bomo sklenili za polni delovni čas, za določen čas enega leta in z možnostjo podaljšanja.
Prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev sprejemamo v e-obliki na e-naslov tea.stibilj.nemec@ung.si.
Prijava naj bo poslana kot ena sama PDF priponka k e-sporočilu.