Podoktorski sodelavec v Laboratoriju za fiziko organskih snovi (m/ž)

Datum objave: 25. 10. 2019

Univerza v Novi Gorici objavlja prosto delovno mesto podoktorskega sodelavca v Laboratoriju za fiziko organskih snovi.
Rok za prijavo: do 15. 11. 2019

Laboratorij za fiziko organskih snovi Univerze v Novi Gorici vabi kandidate za raziskovalno delo podoktorskega sodelavca na področju eksperimentalne fizike dvodimenzionalnih heterostruktur. Potreben pogoj za uspešno prijavo je doktorat znanosti s področja eksperimentalne fizike trdne snovi. Izbran kandidat se bo ukvarjal z merjenjem transportnih lastnosti dvodimenzionalnih heterosturktur in mešanic med dvodimenzionalnimi materiali in organskimi polprevodniki z metodo časovne odvisnosti fotoprevodnosti. Delovno mesto tudi vključuje izvajanje vaj pri fizikalnih predmetih študijskega programa Fizika in astrofizika Fakultete za naravoslovje. Pogodba o zaposlitvi se sklene za dobo enega leta z možnostjo podaljšanja. Prednost bodo imeli kandidati z izjemno znanstveno produkcijo, ki omogoča habilitacijo v naziv docent.

Kandidate pozivamo, da pošljejo naslednje dokumente v oblike ene same datoteke v formatu pdf v kadrovsko službo Univerze v Novi Gorici tea.stibilj.nemec@ung.si
: * življenjepis z natančnim opisom dosedanjih raziskovalnih izkušenj, * seznam znanstvenih objav, * dve priporočilni pismi.

Prijave sprejemamo do 15. 11. 2019.
Več informacij glede razpisanega mesta je na voljo pri prof. dr. Gvidu Bratini, e-pošta: gvido.bratina@ung.si