Poslovno-tehniška fakulteta

Marketinške strategije, splet in novi medij

Predmet se izvaja v programu:
Študijski program prve stopnje Gospodarski inženiring

Cilji in kompetence

Diplomant bo pridobil poznavanje metod za reševanje kompleksnih in praktičnih problemov znotraj različnih oblik sodobnega marketinga.

Študentje bodo pridobili naslednje kompetence:

- razumevanje temeljnih načel vtkanosti strateškega marketinga v vse dejavnosti podjetja;

- raziskovanje priložnosti uporabe novih medijev pri razvoju marketinga;

- zaključevanje prodaje;

- razumevanje poslovnih zadev na področju marketinga in konkurence;

- pripravljanje ustreznih predlogov rešitev marketinških problemov na analitični ravni;

- izvajanje tržne presoje;

- osvajanje strokovnega angleškega jezika s področja marketinških ved.

Pogoji za vključitev v delo oz.
za opravljanje študijskih obveznosti

Za uspešno osvajanje snovi ni potrebno predhodno znanje.

Vsebina

  • Segmentiranje trga in pozicioniranje izdelka
  • Marketinški splet
  • Marketinške strategije
  • Spletni marketing in novi mediji
  • Marketing in spletna trgovina
  • Blagovne znamke danes
  • Potrošniška družba

Predvideni študijski rezultati

Študent, ki obiskuje ta predmet bo lahko:

  • prispeval v strokovnem in interdisciplinarnem sodelovanju pri razvoju marketinške strategije
  • načrtoval razvojno naravnane situacije v okviru prodaje in marketinga
  • skrbel za načrtovanje marketinga in prodaje, kot tudi sodeloval pri izvajanju teh aktivnosti
  • pridobival spretnosti in nova znanja, glede na to doseženo temeljno znanje
  • razumel in razmišljal o osrednjih teorijah in modelih, potrebnih za sodobni management marketinga
  • prepoznal priložnosti za ukrepe za razvoj poslovanja v okviru sprememb v okolju, tehnologiji in potrebah odjemalcev
  • Temeljna literatura in viri

    • Faganel, A. 2015. izročki predavanj v e-obliki
    • Članki za diskusijo posredovani v e-učilnico, v slovenščini in angleščini
    • Kurtz, D.L. 2015. Contemporary marketing. Cengage Learning
    • Strauss, J. in R. Frost. 2013. E-marketing. Prentice Hall
    • Kapferer, J.N. 2012. The new strategic brand management. Kogan Page
    • Scott, G. 2015. The Materialistic World. CreateSpace Independent Publishing Platform

    Reference nosilca

    Matejka Milost, univ.dipl. ekon.

    Področja delovanja: ekonomika, trženje in snovanje trženjskih strategij, internacionalizacija in izvozno svetovanje, izobraževanje.

    Univerzitetna koda predmeta: 1GI029

    Letnik: 1

    Semester: 2

    Nosilec predmeta:

    Predavatelj:

    Asistent:

    ECTS: 7

    Obseg:

    • Predavanja: 45 ur
    • Vaje: 45 ur
    • Samostojno delo: 85 ur

    Vrsta predmeta: obvezni

    Jeziki: slovenski

    Metode poučevanja in učenja:
    predavanja, diskusija, skupinske in individualne vaje, video posnetki, igra vlog, individualno delo, pisanje seminarske naloge