Marketinški up 2014

Datum objave: 15. 4. 2014
Karierni center

Društvo za marketing Slovenije tudi letos razpisuje nagrado za marketinški up 2014. Marketinški up je nagrada, ki jo podeljuje Akademska sekcija Društva za marketing Slovenije za najboljše zaključno pisno delo študentov na podiplomski ravni.

Ob prijavi je potrebno oddati:
povzetek magistrske naloge oziroma dela,
kratko mnenje in obrazložitev mentorja,
elektronsko verzijo naloge.
Podrobnejša navodila si lahko preberete v Pravilih izbora za marketinški up 2014. Naloga je prijavljena, ko organizator prejme zahtevano gradivo. Prijavo je potrebno do 28. aprila 2014 poslati na naslov info@dmslo.si s pripisom Marketinški up 2014. V izboru sodelujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev, kot zagotovilom, da je delo res eno izmed najboljših.

Vsa prijavljena dela pregleda komisija, ki jo na poziv organizatorja s svojimi predstavniki imenujejo katedre. Pri ocenjevanju prispelih del se upoštevajo kriteriji, ki so zapisani v Pravilih izbora za marketinški up 2014. Nagrada marketinški up 2014 bo podeljena v okviru 19. Slovenske marketinške konference, 27. maja 2014 v Portorožu.

Več informacij na spletni strani.